Oszczędności
Najczęściej używane
Globalna kontrola
Przegląd bezpieczeństwa
Zarządzaj logowaniem z telefonu
Bezpieczny sejf
Zarządzanie pracownikami
Deleguj dostęp i zarządzaj bezpieczeństwem dla indywidualnych użytkowników i grup.
Zarządzanie grupami
Skonfiguruj grupy specyficzne dla działu, aby ułatwić pracownikom dostęp do zasobów.
Onboarding & offboarding
Automatycznie udzielaj dostępu do nowych pracowników i odwołuj go, gdy pracownicy odejdą.
Przegląd usług / stron
Zwalcz shadow IT z pełnym przeglądem wszystkich usług używanych w Twojej organizacji.
Ocena bezpieczeństwa
Wdrażaj plany dotyczące bezpieczeństwa dzięki punktom bezpieczeństwa poszczególnych użytkowników, grup i usług.
Logi
Prowadź szczegółowy rejestr wszystkich działań użytkowników związanych z dostępem.
Zweryfikowane domeny
Upewnij się, że konta pracy są dodawane do skarbca należącego do firmy.
Ograniczenia dostępu
Ogranicz dostęp do wrażliwych zasobów i kont na podstawie adresu IP, czasu i lokalizacji.
Automatyczne logowanie
Wzmocnij swoją siłę roboczą dzięki automatycznym logowaniom do usług w chmurze, na komputery i urządzenia mobilne.
Autouzupełnianie 2FA
Uprość silne bezpieczeństwo, automatycznie wypełniając kody 2FA TOTP, automatyzując proces 2FA.
Bezpieczne udostępnianie hasła
Ułatw pracę zespołową, dając ludziom łatwy sposób bezpiecznego udostępniania haseł.
Generator haseł
Wszystko, czego potrzebujesz, aby poprawić higienę haseł w całej organizacji.
Konta prywatne i służbowe
Pozwól użytkownikom z łatwością przechowywać i zarządzać zarówno logowaniem korporacyjnym, jak i prywatnym. Przechowywane bezpiecznie, ale oddzielone.
Przechowywanie haseł offline
Maksymalizuj bezpieczeństwo, przechowując dane zaszyfrowane i offline na każdym urządzeniu ’.
Notatki i dane kart płatniczych
Pozwól użytkownikom bezpiecznie zarządzać notatkami i kartami płatniczymi.
Kompatybilny z przeglądarkami
Uniqkey działa dla Google Chrome, Microsoft Edge i Safari.